Sunday, January 15, 2012

FORMAT PENULISAN..

Kadang-kadang..rasa macam penulisan blog ni terapi..so kalau ada masalah je la kan bakal terbit post baru..kadang-kadang rasa macam satu trend..maka..orang ada blog..saya mau juga..camtu?

Ternyata saya bukan penulis hebat..dan saya juga tak tetap pendirian..lihat dari segi penggunaan kata ganti diri pn dh tau..sebenarnya sangat sukar diri ini menulis perkataan AKU..dengar la kalau bercakap dengan org..terkunci lidah..nk sebut aku..muka rock..benda mudah pun gagal..kawan pn ramai rock..maka ramai guna AKU..

Berbalik pada penulisan blog..sejujurnya..indah kadang kadang guna AKU..terasa janggalnya..terasa bukan diri sendiri..tapi dh beberapa kali mencuba..its not dat bad..demi memilih gaya penulisan terbaik..maka tidak ada yang TETAP di blog ini..cerita mengenai diri sendiri mahupun orang lain..AKU..SAYA..doesnt matter at all..yang penting gembira ada yang membaca..lebih gembira jika pembaca drop some line untuk mencetus isu baru untuk dikarangkan..wud b nice..terima kasih semua..


Published with Blogger-droid v2.0.2

5 comments:

  1. klu blog masih dirahsiakan pada org, agak susah kowt nak terima komen..

    tp mungkin ramai yg suka jd silent reader daripada bagi komen kat blog kita...

    ReplyDelete
  2. Yup..drop some line bg yang berminat..silent reader is gud..kte pn scr silent gk tau..ape pn byk positif aura tuk blog reader..enjoy peeps!!

    ReplyDelete
  3. aa.. err.. ermm... cuba bagi post " NAK KATA TAPI X TERLUAH" tolong post sikit... hehehe

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete